Als eerste moet de wettelijke vertegenwoordiger van uw bedrijf deze stappen doorlopen op zijn gsm! Daarna kan hij een administratief verantwoordelijke toevoegen die deze stappen ook moet doorlopen.


Met Toppix moet u ook reeds online (cloud) werken. Dus niet meer lokaal. Werkt u nog lokaal? Plan even een afspraak in om de overstap kosteloos uit te voeren via deze link en kies voor 'Opstart Toppix Online'.


1.    Itsme

Om te kunnen werken met Banqup zal eenmalig uw identiteit gecontroleerd worden.

Dit is via Itsme of via uw identiteitskaart en een foto van uw gezicht.


2.    Biometrie

Om de app elke keer te openen zal er ter controle uw biometrie gevraagd worden.

Dit is veiliger dan via een paswoord.

Biometrie is ofwel uw vingerafdruk ofwel gezichtsherkenning.


Om dit in te stellen, zie ook de handleiding “Biometrie instellen op jouw smartphone”.

Tijdens dat u het instelt, kan u ook kiezen of u dit wil om uw smartphone gewoon te ontgrendelen of niet.


3.    Banqup app installeren + instellen Online

Hoe installeer je de Banqup app? Hoe maak je je account aan?

Via deze stappen kan je dit allemaal doen.


4.    Snelkoppeling maken van Banqup

Via deze handleiding kan je de keuze maken om een snelkoppeling in je browser toe te voegen of aan jouw bureaublad.


5.    Medewerker aanmaken

Hoe maak ik een medewerker aan in Banqup? 


6.    Peppol instellen in Toppix

Klik hier om Peppol in Toppix in te stellen.


7.    Instellen om data naar de boekhouder door te sturen

Bezorg onderstaande gegevens via mail naar sales@billtobox.com en het salesteam neemt contact op met jouw boekhouder om de koppeling correct en vlot in te stellen.

- Naam van de boekhouder

- Contactgegevens van de boekhouder

- Eventueel het gebruikte boekhoudpakket van de boekhouder


8.    Eénmalige korting van € 30,- gebruiken

Klik hier om de éénmalige korting te gebruiken.